Annons

2 oktober 2012

Tajmat och klart in i minsta detalj

Så nöjd med mig själv! Jag lyckades med konststycket att inhandla all mat [tre fulla kassar] till addes födelsedagsmiddag på 35 minuter [bussen gick hel och nästa om två timmar] varav minst 10 min gick åt i kassan då det självklart var pensionärsrabatt idag [alla tisdagar får den som är över 70 rabatt på kvantum i nynäs] ni vet alla hur lång tid det kan ta att plocka fram växel, hitta kryckan, flytta sig framåt...men jag hann! Och hela kalaset gick på 303 kr efter att jag triumferat med min storköpsrabatt på 10% och bonuscheck på 25 pix.

Nu sitter jag här nöjd och glad på bussen hem och är redo att sätta fart när jag kommer hem!



Svar ja, det är ett blomkålshuve i vagnen....

Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons