Annons

18 oktober 2012

Bikarbonat och ättika är lösningen på världsproblemen!

Fick tips om en kul app till mobilen igår. Mycket nyttigt och fyndigt finns att lära sig Fiffiga Frun men den här är jag tveksam till:


Fatta va illa det lär lukta i micron efteråt. Vem kom på, prövade denna idée från början?

Visst har jag minnen av att styvmamma [en av den goda snälla sorten] körde trasorna i tvättmaskinen och för all del är säkerligen både vänligt för ekonomin och miljön. Om man tänker sig att tvättmaskinen tvättar miljövänligt och ekonomiskt. Eller att man har många trasor som man kör samtidigt för att tvätta trasan med mina vanliga kläder fixar jag nog inte psykiskt.

Så jag har en bättre lösning på den äckliga disktrasan:

Släng den och ta en ny!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons