Annons

16 oktober 2012

Smygtitt

Vill se, vill se, vill se! Nuuu!
 
 
Så nyfiken på slutresultatet att jag slår knut på mig själv, kritiken från ena domaren låter ju inte precis lovande....
Kan det inte vara onsdag kl 23 nu? Måste de lägga upp sånt här? Nu kommer jag ju att gå och tänka på detta hela dagen imorgon! Jag känner ett mycket stort behov av att åka till studion och dämpa mitt pms-behov.
 
Hur många gånger jag sett första avsnittet? Jo, typ en till två gånger per dag sen i onsdags förra veckan, två gånger 7.... 14 och då räknar vi inte med den 20 gångerna jag sett fram till flash-uppdraget då playversionen inte ville samarbeta. Jag kan inte hjälpa det men jag kan inte sluta förundras av att min syrra är på tv!
 

 Har ni sett Monsters Inc? Jag känner mig som lilla gröna bollen fast det inte är jag som är med, jag måste liksom hålla i mig för att inte prata med allt och alla om ink masters...
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons