Annons

4 oktober 2012

Innanför den kopparfärgade dörren i Tungelsta

Här har jag tillbringat min dag idag. I gott sällskap. Det är alltid ren skär själavård att tillbringa tid i min älskade systers tatueringsstudio. jag och min lilla flisa [Alice] har boat in oss i den röda sammetssoffan vid den gröna lampan flera gånger i veckan den sista tiden. 
 
Grön tapet i taket, en flamingo som dörrvakt, många underliga lampor, skisser överallt, snett vint och inbjudande. Intressant. En symphoni i guldig magenta. Toppat med violettskimmrante strössel. Kutan konst i kvadrat.
 
I små rosablommiga koppar dricker vi kaffe, lyssnar till surret från maskinerna och min syster glada prat om livet och kattungar. Ut och in strömmar alla möjliga märkliga figurer från samhällets alla vrår och vinklar.
 
Man är alltid så upprymd, full av energi och taggad att leva när man har varit där.
 
Magiskt
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons