Annons

8 oktober 2012

Boot camp Vika [v1]

Här var det måndag igen [förmodligen överallt annars oxå men..] ny vecka och dax för rapportering från Boot camp Vika!

Osäker på om det är första veckan, jag är lite dagvill och har inte riktigt koll på när hur vart? Dock vet jag att vid barnbidrag fyller flisan jämt :Þ
Hon kom ju den 20:e så det är perfekt!

Nå till reslutaten:

Vid starten

Vikt: 67kg
Midja: 91 cm
Lår: 60 cm
Stuss:103cm
Överarm: 29 cm

V1 - alltså idag

Vikt: 67.5kg [ärligt?!]
Midja: 88 cm
Lår: 60 cm
Stuss: 102 cm
Överarm: 28 cm

Ska jag vara ärlig så kom jag upp på crossen för första gången idag. Det kändes helt underbart! Någon styrka blev det inte då flisan vaknade och akut ville äta men jag är glad för det lilla och det verkar iallafall inte gå åt fel håll.

Jag fick en del kommentarer om att det inte är klokt at ta bort kolhydrater då man ammar en så liten, typ att allt slagg i kroppen lossnar och delvis går ut i kroppen och detta vilja jag ju verkligen inte riskera så jag är tillbaka på kolhydrater igen dock inte tårta och läsk utan potatis, ris och pasta. Jag tillåter mig själv mörkt bröd, knäckebröd.

När socker djävulen kommer över mig snurrar jag ihop en smoothie [Desmond älskar dem] eller tar en morot och hittills funkar det fint med suget efter socker. Bakade äppelpaj igår och blev inte ens sugen. Dessutom kunde jag gå förbi skålen med kakor till lördagsmyset [min son gillar inte godis? och vill hellre ha kakor] utan ångest.

Heja mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons