Annons

4 oktober 2012

Kliva ur sin "comfortzone"...


...eller vidga sina vyer. Oavsett vilket ack så bra för själen. Som ett krussigt badbombbad en kylig höstkväll i sällskap av ett stort glas rödvin. Fast för hjärnan. Fattar ni?
 
Hur som helst så är ett bra exempel att lyssna på och ta till sig, föralldel inse att man faktiskt gillar musik man aldrig annars skulle tycka om.
 
 
Jag är inget fan av vad man nu kallar denna genre:
 
 


[Videon är allt annat än lysande, kunde ha funkat om det inte vore så överspelat, gillar dock att dansen synkar med musiken men försök att bara lyssna för låten är grym]


Men jag känner mig bubblig berusad av hjärnverksamhet. Nytänkande. Jag kan bara inte stå still. känner ni gunget? Ser ni alla färgerna på höstens löv som strålar i ljuset från solen? Älskar hur bra denna får mig att må.

Dessutom vet jag att min storasyster börjar sin morgon till denna varje dag. Bara att veta att hon gungar runt till denna mellan frukostmackorna gör mig varm inombords.

Sen att hon är min stora idol. Min lysande stjärna. Den mamma jag alltid önskat mig. En trogen tvilling. Allt i en synnerligen tjusig förpackning. Vad kan jag säga?

Syskonkärlek helt enkelt.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons