Annons

6 oktober 2012

Lika glad är jag för det men gladast är nog..

..Alice..
 
Här är det snorigt värre kan jag säga. Natten har varit lång och mamman i familjen har legat mellan två täppta näsor sedan kl två. Lilla fröken är typ svullen i hela ansiktet och låter som en liten gris. Desmond är mest täppt men på tokbra humör ändå. Ja, flisan oxå för den delen men lika glad var hon inte i går kväll då hon bara ville äta hela tiden och inte sova.
 
Efter ett mindre utbrott på kvällen [vill inte gå in på detaljer men mamma och pappa i familjen var lite arga på varann] bökade jag ner ungen i vagnen och gick ut. När man har varit hemma en hel dag med två barn, varav den ena inte velat vila alls som hon brukar på hela dagen [fyra timmar i ett svep dagen innan?] då flippar man ur om man inte får frisk luft. Lilla fröken somnade jäms med brevlådan. Sov visserligen bara en halvtimme men det var en välbehövd paus både för henne och mig.
 
Nu tror jag att det har med förkylningen att göra för förra gången vi var sjuka var det lika gnälligt och äta hela tiden.
 
Ska försöka hålla oss undan snuvor i fortsättningen.
 
 Glad unge
 
En glad unge till

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons