Annons

4 december 2014

Med en glittrig turkosa häst i käften

Det händer något med munhålan när man blir gravid. Det mesta smakar annorlunda, enligt min man smakar jag annorlunda. Inte åt det positiva hållet tyvärr tydligen. Plötsligt börjar man blöda från tandköttet oxå. Blöda helt hysteriskt! Nånting med slemhinnor bla bla bla. Man blir mer mottaglig för bakterier och risken för karies ökar. Kul! Kuuuuul... Jag jublade redan vid åderbråcken... Inte. Nåja, vad är en bal på slottet? Man ska ju helst undvika alkohol har jag hört oxå och då funkar ju inte listerine som bekant. Min vanliga anti-karies-kompis.

Så nu snyltar jag loss på barnens flourskölj med hallonsmak. Den smakar gammal My little pony. Glamor mina vänner. Glamor utan gränser. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons