Annons

30 december 2014

Jag har det inte lätt

Det svåraste beslutet jag står inför just nu är:


Grön 3+3
Gröna 



Turkos/Blå 3+3

Turkosa

Jag tänkte beställa nya rosa till lillflisan också när jag ändå är i gång. Hennes är typ grå nu efter 2 och 1/2 års snuttande. Men vilken färg ska lillebror ha? Jag kan rekommendera dessa då det är tunna, lagom stora, super att ha nära när man ammar för att skapa trygghet för barnet utan att behöva ha en tjock filt. Lätta att få tag i och köpa nya om någon skulle komma bort. Vi har tappat snart fem snuttar på både tåg och bussar och ja lite överallt. Dessutom torkar dessa på typ på noll och ingenting. Vi har vattenelement hemma så slänger man upp dem på ett sånt tar det knappt 10 min för en att torka, redo att trösta och söva. Mina barn har aldrig brytt sig om att jag tvättar deras snuttar. Vilket är så skönt för de blir verkligen äckliga efter ett par dagar.

Dock återstår problemet med vilken färg jag ska välja.....

Tungt beslut *ironi*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons