Annons

27 december 2014

Dröm-påsen

Åååååå jag vill ha den...




Hoppas den finns kvar när jag blir rik igen vilket borde vara i slutet av januari. Den hade passat perfekt i vår svarta vagn och med min underbara skötväska i svart och vitt som nu är nytvättad och sporadiskt packad inför resan till förlossningen.


Skötväskan är av märket Lässig och jag fick den av min man när dottern kom år 2012. Den var DYR men den är en av de bästa baby-grejerna jag haft. Just min modell och färg finns inte kvar verkar det som men jag kan säga att deras väskor fyller alla skötväske-behov man kan tänka sig! Den går att hänga på vagnen med tusen olika sätt och i väskan finns en liten väska som man kan lyfta ur med "Mammasaker" typ plånbok, mobil, nycklar osv. Det finns isolerat fack med dragkedja för flaska, varmt eller kallt och i botter finns ett typ lönfack med en skötbädd som inte sitter ihop med väskan utan går att ta ur. Sjukt funktionell!

Är så kär i min skötväska!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons