Annons

27 januari 2015

Heeej förvärkar!

Trots att jag enligt mina mått mätt har maskat mig fram hela dagen har jag nu sedan lunch haft förvärkar typ var 20:e minut. Japp japp. Då var det dag då snart eller?

Det berömda hugget ner i ena benet har också kommit. Trycket är så att säga... nedåt. Jag som är så jäkla nära mitt mål med att jobba till den 30/1 och därmed gravidvecka 38. Tre dagar kvar.  T  R  E. Jag ska klara det. Här får inget vatten gå nej nej.

Inte gör den nedras hostan det bättre heller. Jag får sammandragningar varje gång jag måste hosta. Pjuuu.

Men några saker på min to-do-list har jag bockat av idag ;)

  • F-kassan har godkänt min SGI samt bekräftat mina utbetalningar fram tills i augusti. Check!
  • Förskolechefen på Alice Förskola har godkänt mitt avsteg från lämning-hämtnings-tiderna. 07:45- 13:45 istället för 09:00 - 15:00. Ingen håltimme i Ösmo! Check!
  • Fixat till min föräldrapenning i lönesystemet, då det bara kommit in EN dag istället för ett och ett halvt år. Check!
Känner mig löjligt effektiv. 

;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons