Annons

21 september 2011

Julia kommer hata mig för att jag lägger upp denna bild men jag älskar den!

Slå upp ordet "störtskön" i svensk ordlista så hittar ni garanterat denna bild:




Med beskrivningen: Glittrigt vacker



Eftersom att det inte gick att lägga bilder och youtube-klipp(?) i samma inlägg bjuder jag till extra och lägger in två till godingar från gamla dagar. Vår sista kväll ihop på Kos, efter den kvällen har det visserligen blivit många trevliga kvällar med grasshoppers, änglavingar och paparazzis....

Skamlöst snygg
Lite halvnaken, druken men lycklig



1 kommentar:

  1. Haha, men vad skådar mitt norra öga?! Gamla godingar- och nu saknar jag min lilla Madde extra mycket! När har du tid att ses? Snälla rara, säg att du har en ledig minut de närmaste tre veckorna! Saknar dig!

    SvaraRadera

Annons