Annons

2 september 2011

Det blev ett badrum tillslut typ

Kom på att jag ännu inte lagt upp bilderna på badrummet! Ni vet hur det såg ut innan va? Om inte kan ni kolla på http://duraringdetrinnervatten.blogspot.com/

Här är det iallafall! Vi har inte fått upp varken spegeln eller handdukstorken men så är det då man inga pengar har ;)






Duschen är underbar förutom att varmvattnet är på kallvattnet och tvärtom så man kan inte ställa in graderna, första 5 min är det skållhett men sen vänjer man sig :) vi ska fixa´t men vi har bara inte pallat börja koppla om och böka.





Allt är från Hafa Lime till och med toalocket. Kommoden är bara 60 cm bred men rymmer hur mycket som helst. Tro det eller ej men i den nedersta lådan rymmer det 10 par blöjor, våtservetter, torra servetter,ett 10 pack näsdukar, en rulle plastpåsar till soptunnan, 4 toarullar och just nu har jag även 50 stycken extra tandborstar! (lång historia)





Toadörren är utbytt men ännu saknas tröskel och foder på insidan men det kommer, allting i huset är snett och vint så vi måste bygga tröskel själv och Adde har sagt att han ska fixa det. Vilken dag som helst. jag har vant mig och för min del spelar det ingen roll längre, jag är bara lycklig att jag slipper kliva in i den "ruttna bananen" för att kissa.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons