Annons

27 april 2009

Hårfager

I lördags röjde jag loss totalt. Det började med att jag färgade håret. Eller ja utväxten iallafall. Det resulterade i att jag fick blodad tand och drog fram papiljotterna och resten kan ni säkert lista ut själv. Vad tycks? Behöver jag berätta att jag hittade fjärrkontrollen till kameran? Jag roade mig med att apa mig och ta en massa tramsiga och faktiskt en del snygga kort på mig själv. Till kvällen var vi mer eller mindre bjudna på grillfest om man nu kan kalla det för det. Lång historia, men kort och gott var det inte värre än vanligt så jag känner mig nöjd. Jag fick några glas vin och nöjet att babbla lite med syrran och dessutom insikten av att mitt förhållande är fantastiskt jämförlesevis.

Nu är det dock dax att slänga in lunchen i micron och plocka ihop Desmonds First Aid inför eftermiddagens besök på Öppna Förskolan. Jag hoppas att mina linser har kommit oxå. Ska förbi butiken och tjata lite på dem.

Vill ha dem NUU!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons