Annons

1 november 2012

You are the sunrise, Go back to bed...

Fredag. Undersköna fredag. Då jag med gott samvete kryper tillbaka ner i sängen mellan två små snusande barn och somnar om då Adde åkt till jobbet. Fredagar är min sovmorgon.

Det gör inget om jag mot förmodan skulle ligga vaken för jag gör alltid en kopp kaffe ifall att och unnar mig lite tid att meningslöst googla samtidigt som jag lyssnar till ljudet av grannarna som skrapar rutorna på sina bilar.

Alla är på väg till jobbet men inte jag. Just i dag och alla andra fredagar är jag ledig från jäkt och stress med dagis, och turer runt om kommunen. Så jäkla skönt! Nu ska jag dricka mitt kaffe och googla lite men fortfarande med ett par pyttesmå fötter som vill värma sig mot mammas rygg.

På återseende!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons