Annons

18 november 2012

och resultatet?

Hur blev det då?

Jo, flisan vaknade uppskattningsvis 5 minuter senare.

Jag passade på att byta blöja för jag tänkte att hon kanske skulle somna om. Det skulle jag inte ha gjort. Lilla fröken kissade ner hela sig själv och skötbordet samt mammas händer. Stor sanering, blev tvungen att tända lampan i taket och hade sedan en jätteglad, pratig liten bebis som säkert var vaken en timme eller två. Snuttade hejvilt och korvade runt i sängen. Hel-lyckat. Verkligen.

Som en väckarklocka [eller tidsinställd bomb, väl själv] vaknade Desmond 06:08 precis som alla andra dagar denna vecka. " - Jag vill se mästerkattenfilmen mamma...."

Jaja jag vet, det är självvalt, bara att bita i det sura äpplet och gå upp. Tur att det finns stora kaffekoppar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons