Annons

6 september 2012

Lika som bär

Jag är ju deras mamma så jag minns ju alla små detaljer eller egentligen inte eftersom att jag blockerade allt när desmond var nyfödd men konstigt nog minns jag nu, flashback grande. Läskigt? Ja lite men häftigt samtidigt.
 
Som sagt så ser nog alltid en mamma likheterna men ni måste ändå hålla med om att Adde inte behöver oroa sig för brevbäraren [som förövrigt är en tjej] det enda som skiljer egentligen är storleken på exakt 300 g faktiskt. Å den lilla detaljer kön såklart.
 
:Þ
 
 
 



2 kommentarer:

  1. Men visst är det häftigt, som att ha sitt första barn en gång till nästan? Fast samma här - pojke denna gången och så.. Men denna gossen har varit så OERHÖRT mkt ledsen, och det var lite storasyster.. men hon skulle "roas" hela tiden istället hon ;) Hon blev uttråkad såååå fort...
    Å du - hur menar du att du hittade min blogg på Bloglovin?

    SvaraRadera
  2. Yohanna, din blogg låg i bannern på sidan som förslag på bloggar :D
    jag klickade på den för den verkade intressant!

    Kram

    SvaraRadera

Annons