Annons

30 augusti 2015

Kväll 3 -Detox

Nu är det fan jobbigt. Det frestar sjuk på att laga mat och göra i ordning till andra när man inte kan äta själv. Jag blev ju tvungen att smaka av köttfärssåsen så den inte smakade skit. Det gjorde den inte kan jag säga. Det var den bästa köttfärssåsen jag gjort. I panik jucieade jag ihop en juice på morot ingefära äpplen och citron för att kunna hejda mig från att inte vräka i mig hela stekpannan.

Jag visste inte att jag hade ett sånt sjukt begär att äta. Det låter vrickat att säga så, alla måste ju äta annars dör man men jag menar att det suget är så stort liksom.

Jag fryser nå helt sjukt mycket just nu så jag gör ett avsteg igen och dricker en kamomill-tea. Googlade lite på detox och fick fram att man kanske inte behöver köra hard-core varianten som jag gör egentligen.

Jag kompenserar min tea med att jag ska ut och jogga ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons