Annons

5 maj 2009

Jag kan betala, jag lovar..

I dag kan bli en bra dag! Om inte något oväntat inträffar som alltid i mitt sketna liv, haha! Enligt planen ska jag iallafall träffa syster yster i Nynäshamn. Långpromenad och sen 6 månaders-kontroll. Jag ska passa på att fråga om de mystiska prickarna som min son får hela tiden. Gärna när han äter jordgubb eller apelsin. Å nu oxå efter han har badat (?). Kul med en rödprickig unge.

Självklart fick vi nej från tråk-banken så på tisdag nästa vecka ska vi till en annan bank och prata lite. Vår månadskonstnad för ett hus skulle i princip bli mindre än vad vi betalar för lägenheten så jag fattar inte varför de krånglar. Men de vill väl att vi fortsäter och betala miljoner i ränta antar jag.

Pruttbank.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons