Annons

3 maj 2009

Älskade skyddsängel jag behöver din hjälp nu....

Idag var det inga problem att komma ur sängen. Upp som ett skott. Låneansöka nästa!!! Jag hoppas hoppas hoppas... håller alla mina tummar på att vi ska få lån så vi kan gå på visning idag med förhoppning om att i huvudtaget kunna buda. När man väl har tagit steget och bestämt sig så vill man bara att allt ska hända på en gång. Vi sa faktiskt när vi flyttade in på Tallvägen att vi som högst skulle bo där i två år. Tro det eller ej men vips så har vi nu i juni bott i denna sketna trea i ett år redan. Visst är den tusen och åter tusen gånger bättre än andrahandslägenheten i Hökarängen. Jag kommer aldrig mer att sätta mig den sitsen. Vi sov i det flottiga köket, med mögel i skåpen och hela maj förra året då jag dessutom var i 5 månaden hade vi inget kylskåp!! Klart att vi kan bo kvar ett tag till men det känns inget roligt att ha ADHD-familjen ovanpå, hundarna som skäller konstant under, dålig ventilation, inte kunna göra om som man vill, inte kunna grilla eller spela hög musik, jämt behöva slåss om en tid i tvättstugan. Jag fick nog igår kväll då jag fann planteringsjord på min balkong som på något mystiskt sätt måste ha trillat dit (ner). Jag har oxå upptäckt det värsta. Jag kan inte sitta på min balkong med Desmond (eller ha balkongdörren eller kökfönstret öppet) om grannen vägg-i-vägg är hemma för hon röker som en borstbindare och alltihop kommer in till oss. Kul. Jättekul. Jag har själv rökt till och från och vet hur skönt det kan vara att sitta på balkongen och ta en cigg så jag unnar henne det, herregud så känslig är jag inte men som ni säkert vet så luktar det värre om man slutat själv.

Jag trivs helt sjukt bra i Ösmo och vill verkligen inte flytta här ifrån så i kväll ska vi på visning av två hus. Ett på Tyrs väg, 106 kvm och en bamsing på Torgvägen 180 kvm. Men först ska vi se om någon bank vill låna ut pengar till oss. En och en halv liten miljon kan man väl få? Snälla?

Jag blir galen jag måste aktivera mig jag kan inte bara sitta här och vänta på svar. Jag går och diskar.

1 kommentar:

  1. God dag Sir / Madam

    Är du i behov av lån? Om ja du är välkommen att Omega Loan Investment, är vår skyldighet att hjälpa de behövande att få finansiell stabilitet för att möta det behov av att leva och hjälpa dem som är i finansiell kris allt du behöver göra vänligen kontakta oss via e-post {info.omega09@gmail.com} för mer information.

    Kind Regard,
    Mr David Raymond (C.E.O)

    SvaraRadera

Annons