Annons

13 september 2015

Veckans gröna instagram


4 kommentarer:

  1. Åh så söt liten och färgerna. Och älskar det gula påslakanet/filten. Tjusigt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja eller hur! Det är faktiskt ett retro-påslakan för pytteliten spjällsäng/korg fyndat på Röda korsets Kupan :) jag var där mycket när lilla sessan var liten. Då hade jag gått om tid att åka runt eftersom att jag inte hade körkort och bussen hem tog mig 4 timmar fram och tillbaka = Vi åkte inte hem utan hängde på stan medan storebror gick på förskolan.

      Radera
    2. Jag tror jag betalade 5:- eller 10:- för det ;)

      Radera
  2. Jag gissade nästan det var nåt retro. Vilket bra pris! :-) Jag har kommit in i en liten gul fas just nu och hade absolut kunnat tänka mig det där påslakanet.

    SvaraRadera

Annons