Annons

2 februari 2015

37+4

Jag fick mina semlor tillslut! Min sambo överraskade mig med att ha köpt en varsin till mig och barnen igår kväll. Hur söt är inte han liksom? Vi intog vardagsrummet [tillsammans!] och slö-glodde på Harry Potter efter middagen, tände en massa ljus och bara va. Så himla mysigt. Vi brukar annars roa oss ganska bra på tu man hand. Vilket också är superskönt att slippa känna krav att man måste umgås jämt bara för att man bor ihop.

Vi gick och la oss efter att vi nattat barnen och somnade båda två som klubbade sälar.

Trots att jag faktiskt sovit i princip hela natten vaknade jag ändå dö-trött. Igen. Kan det vara nått på G? Jag är helt sjukt trött hela tiden. Jag skulle kunna sova dygnet runt just nu. Lite förvärkar, vissa så onda att jag vill spy men inte regelbundna. Som vanligt. Det strålar konstant ner i hela benen och det känns som att jag väger 4 ton typ. Nu är jag ju ledig men jag har ändå lämnat kidsen, snurrat runt lite, skjutsat min svärmor till bilverkstaden. Haft utvecklingssamtal. Fattar inte att det ska vara så svårt att få extra matematik till mitt lilla snille. Jag skiter väl i att han tycker att bokstäver är tråkigt, han tycker att siffror är kul. Han är ovanligt bra på siffror. Ge honom det istället.

Nu väntar jag på att sambon ska komma hem så vi kan äta och jag lägga mig i ett bad och små-dö lite. Jag orkar liksom inte riktigt sitta upp. Jo, så ont har jag. Så trött är jag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons