Annons

14 november 2014

lost - igen

Jag är officielt fast. Igen. Den här serien har jag sett i typ sträck sen jag snubblade över första avsnittet på länkat från Dreamfilms. Den finns dock på Tv4 play premium också. Sinnesjukt bra!




Jag förlorade mig i Lost-serien då jag väntade Desmond [kan finnas något liiiitet samband med vår sons namn och en av rollfigurerna. Kanske. Av en ren händelse är just den skådespelaren som spelade Desmond-karaktären också med i The 100!?] Dock fanns den då endast till säsong 3. Jag såg dem om och om och om igen. Total-älskar den serien. Kanske inte är helt gift i hur den slutar egentligen. Jag skulle velat behålla tron om att ön fortfarande ligger därute någonstans.

The 100 visas enligt google just nu i Amerikat så alla avsnitten finns inte ute ännu men första säsongen går att se och början av säsong två. Avsnitten har kommit upp ett och ett de senaste dagarna. Så just nu fördriver jag tiden med att se om den från början i väntan på nästa avsnitt. De är typ som en liten kaka, eller belöning till mig själv när jag är klar för dagen med jobb, barn och hushåll.

I kväll ska jag njuta av att de tredje avsnittet av säsong 2 nu ligger uppe. Det blir jag, symaskinerna, pyttebodysar och The 100. Förmodligen en extra sött kopp earl grey och kardemummaskorpor.

Imorgon går jag in i vecka 28. Just nu mår jag för bra. Kan någon nya mig?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons