Annons

30 juli 2012

Känningar

Jag passar på då detta mycket väl kan vara den sista ;)



Visst har den väl sjunkit lite? Det känns onekligen så iallafall, mycket lättare att andas och trycket är liksom i nedåtgående riktning.

Status just nu är soffläge med bubbelvatten som sällskap. Ett konstant molande i bäckenet och ryggen. Värkarna håller sig relativt lugna om jag ligger ner, men var 20:e minut vet jag att jag lever.

Jobbigast är nog illamående kombinerat med yrseln. Känner mig liksom matt. Uttråkad.

Sen allt tjat om att jag inte får göra nåt, måste ligga ner osv är ganska frustrerande.

Det enda ansträngande jag gjort idag var att köpa däckskum till barnvagnen, långfika hos svärföräldrarna och plocka/vattna mina pelargoner.

Tyvärr kan jag inte sitta längre stunder då jag får domningar upptill i magen.

När jag står upp kommer värkarna och ilningarna i benen.

Pest eller kolera liksom?



- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Täppvägen,Stora Vika,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons