Annons

31 augusti 2011

Tillbaka på jobbet igen

Första dagen på jobbet efter två veckors sjukskrivning. Tiden gick lite långsamt, satt i möte i fyra timmar och resten av kvällen kändes som sagt långsam men det gick ändå väldigt bra.

Ingen kom med en massa onödiga frågor och jag fick möjligheten att prata med min chef om det hela, eller hon tog upp det och det kände chockerande bekvämt att prata med henne om missfallet. Typ den sista människan på jorden som jag trodde skulle kunna prata med om sånt men efteråt kändes det så himla skönt. Berättade oxå för henne att vi ska göra ett nytt försök nu under hösten. Då är hon förberedd och vet hur jag planerar mitt arbete. Jag mår som bäst när jag har alla korten på bordet och verkligen säger vad jag tycker och känner. Hon förstod till 100 % och hoppades för min skull att det blir av snart. Jag hoppas oxå för min skull att det blir en ny bebis snart. Typ gärna nu, om en vecka eller så men vi får väl se vad urmodern har tänkt sig när det gäller mig.

Ska ta och trycka i mig ett par knäckemackor och sedan säga go natt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons