Annons

15 augusti 2011

Ska det verkligen va så här?

Jag vet inte riktigt vad det var som hände men först mådde jag piss och kunde knappt stå på benen, sen fick jag icshias (i vecka 10!!!) sen såg jag plöltsligt nu i V 10+5 ut så här:



Hur gick det här till? Man kunde inte ana att jag väntade barn förrän vecka 18 med Desmond men nu! I vecka 10 ser jag ut att vara i vecka 20, hur ska jag då se ut när det verkligen blir vecka 20. Dessutom har jag efter att börjat dagen med vågen noterat - 4kg sedan inskrivingen för två veckor sedan. Det finns tre alternativ:


1: Jag har missat två mens och helt räknat fel, jag är egentligen i vecka 20.


2: De är två stycken.


3: Jag vet faktiskt inga andra bra alternativ förutom att jag kanske skulle ha lagt på mig lite kladdkake-fluff men trots det gått ner och att kladdkakan endast hamnat på magen.


Jag tror stark på första alternativet eftersom att jag i lördagskväll låg i sängen och läste min bok om fåglar som vrider upp världen och plötsligt rycker till då det flyttar på sig i magen. Eller nere på ena sidan. Där finns inga tarmar mig vetterligen. Man brukar inte känna bebisen i vecka 10. Men vad vet jag, konstigare saker har ju hänt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons