Annons

21 augusti 2011

När man helt enkelt bara MÅSTE ut

Vet ni hur en tvååring blir efter 2 dagars inneaktivitet do to spöregn? Ni vet ekorren i tecknade filmen"Andra sidan häcken"? Typ så. Inte blev det bättre heller av att pappa idag skulle ut och flyga med farfar. Desmond bröt ihop totalt i hallen och ville inte ens vinka. Jag försökte locka med blåbärsplockning men kände ganska snart att jag inte riktigt spelade i samma division. Skogen var inte alls lika kul som flygplanet. Efter en stunds tårar och lite fil och flingor började promenaden till skogen så smått bli intressant och vi 10-tiden bar det av ut i mull och ris med stora stövlar på!








Desmond tyckte att skogen var lite skräpig och att träden var i vägen men att det var "jättekuuuul" att plocka blåbär. På vägen hem svängde vi in hos farmor och kalasade på blåbärskross med socker och mjölk.


Denna lilla strapats var på gränsen till vad jag klarar av för tillfället så nu är jag helt slut. Adde kom precis hem från sin flygtur och la sig att vila med vår lilla fågelfiskmittemellan och jag ska nu unna mig lite kvalitetstid med ett äpple och Lost.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons