Annons

25 juli 2008

Plus i himlen till dig min osynliga vän

Jag vill bara varmt tacka min skyddsängel för den extra lönen som är insatt på mitt konto denna månad. Så underbart lägligt! Jag har gått och haft tyst ångest sista två veckorna över alla räkningar som rullar in och alla extra utlägg som byggt bo i vår ekonomi, typ nya skor till adde, jag skojar inte, ett afrikanskt barn från någon ödslig by har helare skor än adde. Nytt Ms Vista till datorn som krashade, min nya mobil som måste hämtas ut. Inflyttningsfikat imorgon som råkade bli 17 personer och då höll vi oss till att endast bjuda familjen. Kastrering av katterna, de växer för varje dag och blir knäppare och kåtare för varje cm. Vi har varken mjölk eller toapapper hemma. Igår fick jag äran att njuta av sista snutten på toarullen och alla andra fick snällt vänta med att pupa till idag eller gå loss på bomullen. Då är man verkligen fattig. Så jag älskar verkligen min lilla skyddängel som vill mig väl här i livet och gav mig 4000 kr idag! Jag kanske kan med gott samvete köpa en ny BH.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons