Annons

30 juli 2015

Trött och vissen

Jag har en svacka just nu tror jag för allt känns tråkigt. Bokstavligen. Dagarna bara slentrianmässigt passerar och innan jag hinner reflektera över att jag borde ha gjort tusen saker är klockan jättesent och  det är lika bra att gå och lägga sig.

En dag mindre att leva på.

Detta är tredje dagen i rad då jag får lätt panik över att jag inte gjort något vettigt i huvudtaget trots att jag inte har lust att aktivera mig alls egentligen. Städa, laga mat, potträna, titta på film, tvätta, natta barn bla bla bla. Hjulet snurrar runt och börjar om. Jag läcker bröstmjölk konstant och stinker bebisspya.

Jag saknar jobbet men ändå inte.

Jag vill klippa gräset innan det blir förstört men vi har inte ens sett solen sen i början av juli.

Jag har så förbannat tråkigt! Tråk-liv.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons