Annons

27 juli 2015

Bröllopspresent

Om två veckor ska vi på min sambos bästa väns bröllop. De har varit vänner i 19 år. En speciell slags vänskap minst sagt. De jobbar ihop också. Eller bästa vännen är hans chef.

Hur som helst så har blivande brudparet önskat sig glas från Eva solo och tallrikar från något annat märke, jag lade det inte på minnet då jag inte tänker köpa tallrikar i bröllopspresent, huuua va tråkigt! Sådant får mormödrar och fastrar köpa.

Fortsättningsvis önskar sig brudparet "något som underlättar deras vardags så att vi får mer tid för varandra". Jag kan inte föreställa mig något som skulle kunna underlätta vardagen för detta par. De har typ allt och de kan nog allt köpa sig det som de vill ha utan problem.

Så vad köper man?

Jag har en idé.. min sambo var inte helt såld på mitt förslag först men sakteligen har han börjat tycka att den kan funka.

Den innefattar två sådanadär Eva-glas som brudparet önskar sig. Mer än så kan jag inte säga just nu då det finns risk att de läser bloggen och avslöjar mig thihi!

:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons