Annons

15 mars 2015

Jo asså

Det är lite mycket nu kan jag säga.

Liten bebis, ivriga rastlösa syskon, renovering, eventuell flytt, vintagefestival om två veckor och sedan all sedvanlig markservice och social interaktion på det.

Dessutom har jag lovat att sy ett babynest till en vännina. Jag har klippt ut det och kommit halvväg men allt och alla vill ha min uppmärksamhet just nu.

Känner mig lite all over the place.

Så chill, jag kommer blogga mer om mitt fabulöst intressanta liv inom kort. Jag ska bara komma ner på jorden igen.

Puss

3 kommentarer:

  1. Sånt är livet just nu. Känner detsamm. Det är jobbigt när alla sliter och drar i en. Själv vill jag mest sova och gå ner i vikt/motionera och shoppa massor men så var det ju dags att amma igen. :-) Hoppas du får nån lugn stund också. Spännande med ev flytt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Flytta kommer vi göra oavsett men om det blir nu i vår eller nästa vår är frågan ;) Det lutar mot nu i vår, hujeda mig...

      Radera
  2. Måste bara säga, nu när jag läst vidare, att en kamin gör susen. Vi har en i köket. Hög mysfaktor! :-)

    SvaraRadera

Annons