Annons

6 augusti 2012

Som i ett trollslag

Första natten på snart [tänker efter....tisdag fick jag sovcocktailen från södertälje] en vecka eller iallafall fem dygn fick jag äntligen sova! Jo, visst blev jag väckt av en Desmond som ville ha välling vid tre-tiden men värkar? Inte en enda på HELA natten! Känn på den ni! Eller iallafall inte vad jag vet...

Vaknade vid 9-tiden av två stora ögon som nära nära viskar: "-mamma, jag vill ha jordgubbsyougurt.." Det är nästan 6 timmars sammanhängande sömn! Jag kommer att vara som på speed idag.

Vad som har hänt? Jag vet inte. Jag ringde förlossningen igår igen och frågade vad man göra åt det hela. Ingenting var deras svar. Bara härda ut. Ta två citodon när du går och lägger dig. "Du har ju en månad kvar" glöm och dröm syster, två och en halv vecka till beräknad förlossning, försök inte göra mig deprimerad.

Dock bröt jag ihop en smula [typ hulkgrät i 2 minuter] sedan kände jag jaja det är bara att gilla läget och ta vara på tiden genom att ta tag i det jag planerat från början. Sagt och gjort. Jag hann stryka upp hela den gigantiska korgen med stryktvätt som gäckat mig det senaste halvåret.




Idag ska vi till Mvc och ta lite blodprov därefter tänkte jag röja lite i förrådet och se om jag hittar Addes badbyxor.

;D

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Täppvägen,Stora Vika,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons