Annons

4 juni 2012

En rosa liten dröm

Jag har hittat en skötväska jag vill ha. Ååååå se på den bara! Så FIN! Vi har ju precis allt annat som behövs för en liten bebis [till och med så jag måste skänka bort en del för vi inte har plats] Barnvagnen är i prima skick, en liten fläck på suffleten [Vit vagn ? Hur har jag lyckats hålla den så ren?] Vi behöver nya däck bara eller alternativ fylla dem med skum för det är lite pys-punka på dem. Spjälsäng med två täcken, 400 lakan-set, 4 kuddar. Även en kommande sovkorg som jag inte riktigt vet vad jag ska göra med då jag egentligen inte behöver den. Bilbarnstol, babysitter, kläder kläder kläder, ett skötbord ska jag och mamma köpa å fredag på Ikea. Jag hade inget till Desmond då vi inte hade plats men nu finns så blir det ett billigt som jag tänkte lasera i vitt.  Men jag saknar skötväska för den som kom med vagnen gillade jag aldrig och den är nog slängd för katten hittade den och hånglade loss med den.


Jag ska drömma lite om denna och hoppas att den kan bli min någon gång i augusti. Den är inte precis gratis om man säger så. Men man kan ju alltid drömma.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons