Annons

1 oktober 2008

När som helst nu

Nu börjar det verkligen dra ihop sig! *IIiiih* Jag köpte mina fösta amningsbh:ar igår. Det var ett 2-pack från HM som tyvärr var ihopknipsat så man kunde inte prova men de var billigt. Billigt är trevligt men inte anade jag då jag stod i butiken och stolt betalade att en BH i storlek 80 D inte skulle passa mig. Vad f*n händer här egentligen? Jag fick en chock när jag provade dem hemma. Jag har ju (jag erkänner) gått utan bh ett tag, bara haft tajta linnen. Så idag blir det att susa först till F-kassan och gulla lite med dem och sen gå in på HM och köpa en BH i 80 E.

Jag har drömt en massa konstigt oxå senaste tiden. Jag har hört att man gör det när man är gravid men att åka till BB i en barnvagn i ett snöre efter Adde på cykel?? Och det enda vi fick med oss var en limpa cigg och en sovsäck. Ingen av oss röker just nu. Är det jag som är obotligt röksugen eller? Jag hoppas verkligen inte att jag är så korkad att jag börjar röka igen när han är ute. Jag drömmer ofta oxå att magen glider ner mellan benen typ så jag inte kan gå, eller att blir helt missformad.

Mina förvärkar blir värre och värre. Det är inte sammandragningar längre. Kvällarna är helt hopplösa. Det är bara att gå och lägga sig vid kl 21. Direkt efter Top Model. Jag kan inte komma ner till golvet längre heller. Raka benen är en omöjlighet, resten kan ni ju bara föreställa er. Hej regnskog! Men min energi är det inget fel på, jag är hur pigg som helst. Det är bara den där lilla detaljen med att kroppen inte riktigt hänger med. Rastlöst handikappad. Jag måste sitta på en stol för att plocka i och ur diskmaskinen. Magen har exploderat senaste dagarna. Jag måste stå på sidan när jag lagar mat för magen slår i spisen och jag når inte fram att röra.

Om tre dagar har det gått nio månader. Jag kan födda när som helst. *iiihh*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons