Annons

13 oktober 2008

Miljonär över en natt

Mina drömmar blir bara bättre och bättre. Jag blev brutalt väckt av "Röksopps -Eple" kl halv sex i morse när jag precis vunnit 200 000 000 kr på lotto med jocker. Jag tänkte först när jag såg beloppet i min dröm att: "Sooft två hundra tusen!" men det var ju två hundra miljoner...Kanske en aning orealistiskt med tanke på att sveriges största lottovinst hittills bara landat på 164 miljoner. Fatta vad mycket pengar!! Vad skulle du göra med alla pengar? Lite intressant är det faktiskt att nu när världen mer eller mindre rasar ekonomiskt bit för bit (Hur fan kan den göra det? vart tar cashen vägen?) så den bransch som fortfarande håller eller t.o.m går bättre är spelbranschen. Man spelar mer i lågkonjuktur. Konstigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons