Annons

23 februari 2016

Pepp pepp

Jag har insett att jag inte har någon som helst koll på hur mycket kcal vissa saker innehåller så nu ska jag testa en annan strategi. Jag har nu stått still i 2 månader vilket i sig är bra...

Jag ska på riktigt testa att räkna kalorier. Jag har satt mitt mål på minus 10kg. Inte bara för att jag vill kunna välja vilken brudklänning jag vill utan också för att jag vill må bra och inte blir sjuk.

Lifesum har jag testat förut och den finns som app till telefonen. Gillar skarpt att man kan komma åt kontot från datorn och håla koll där också!

Jag har fått en personlig anpassning på strax över 1500 kcal om dagen och enligt deras uträkning ska det ta mig 20 veckor att ta mig från 70 till 60 på vägen om jag håller mig innanför dagsramen.

Jag har också fått tipset att när jag känner mig suger eller är hungrig trots att jag har ätit ska jag dricka vatten alt ta något litet salt. Och det funkar verkligen!!!


Jag ska även försöka råda bot på mina armar som är ett av mina stora issues. Gummiband och hantlar, nu kör vi!

:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons