Annons

14 december 2015

Bara till mig själv

Jag har varit självisk. Ett riktigt ego. Jag har slösaktigt unnat mig en rejäl uppgradering i min obefintliga sminkväska. Jag handlar sällan eller aldrig någonting till mig själv då jag:

Ett: Inte tycker att det är särkilt roligt
Två: Aldrig hittar något jag gillar
Tre: Tycker att det mesta är för dyrt

Det är jättekul att handla till barnen eller hemmet men till bara mig är hopplöst. Dock kände jag att jag närmar mig den övre delen av 3o + och behöver skärpa till mig. Jag behöver inte gå runt och se ut som en disktrasa.

Jag satte min gräns till 500:- och surfade in på Fyndiq då jag hittat en massa annat kul där på sistone. En grym glass-plansch, en guldfärgad ps3-handkontroll bland annat. Dessutom behöver man inte fläska runt i tråkiga affärer och leta. Man får hem allt i brevlådan. Mycket trevligt. Snabbt går det också. Ännu trevligare.

För mina femhundra kronor fick jag ihop: En palett med 120 ögonskuggor, ett conturekit, consealer, mascara, svart eyelinerpenna, ögonprimer, en contureborste och ett puder/foundationägg. Behöver jag ens säga att jag är nöjd? Ögonskuggorna på paletten kanske är en aning små vid första anblick men efter ett tag slog det mig att man sällan använder upp de större ögonskuggorna innan de blir solkiga och gamla så egentligen är storleken perfekt och priset: 159kr! Helt galet! Jag testade paletten idag och de täcker bra och känns helt klart superbra i kvalitet till det priset.

Prova en du också, det finns flera varianter hos Fyndiq!

Sminkgodis
Jag fick hem grejerna efter en till två dagar, de kom i olika paket men allt kommer på samma faktura som är via Klarna. Det är så smidigt och enkelt att jag blir alldelles glad av att bara tänka på det! Jag kommer helt klart att handla fler gånger hos Fyndiq!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons