Annons

30 april 2015

Valborg

Officiellt är det ju inte Valborg på riktigt om det inte regnar ;) Det gör det såklart även denna gång, vilken tur!

Vi är lediga hela bunten och börjar denna långhelg med att lyssna på ashög musik, äta ostmackor och blogga.

Alice ville dock se sin My little pony i fred och tog timeout. Hon "hatar" allt just nu så vi låter henne vara. Det är bäst så då hon är lite av en landmina. Minsta lilla och det smäller = Alice vrålar och skriker att hon hatar. HATAR!

O lord, hon är två och ett halvt....

Jättesöt. Vi älskar Alice trots att hon är vår dotter. Mycket. Jättemycket älskar vi henne. 



Bröder som alltid är bröder och alltid kommer vara

liiillebror, nanananaa bli (inte) som jag när du blir stor...
Min förstfödda är den vackraste bland personligheter. Ödmjuk och fin. Full av empati och kärlek. Den bästa bland bröder. 


Här är min allra minsta pyttepersons "rum" i väntan på att jag ska flytta ut mitt syrum och han får flytta in. Jag siktar på att det ska vara klart för flytt runt 5 månader. Han är snart 3 månader nu. Ingen stress....Vi ska bara tömma spindelrummet, bygga om det, dra in ventilation och värme så att jag kan flytta in syrummet. Nej, jag tänker inte ta bort gymmet även om jag inte använder det. Det står där för att ge mig ångest över att jag inte använder det. Haha! Annars kanske jag blir hopplöst tjock på riktigt. Gud förbjude.

Hjärtat
Lill-knorr har fullt sjå att vifta med armarna för att få tag i saker, hittat sig själv i spelgen och det är dökul, ljudar och är allmänt lycklig. Tredje bebisen är helt klart enklare än både ettan och tvåan :)

men NEJ, vi ska INTE ha fler barn! Sluta tjata nu... Pöss!

3 kommentarer:

  1. Så fin dress lillebror har och mysig hörna. Visst är det härligt se syskonkärleken.
    Själv vill jag ha en till, vill så det värker... ��
    Trevlig Valborgs!

    SvaraRadera
  2. Förresten är det okej jag länkar hit I min blogglista?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Självklart!! ;D Men bara om jag får din bloggadress så jag kan läsa din blogg också <3

      Radera

Annons