Annons

16 juni 2008

Husfejd

Jag har förklarat KRIG. Det är nu officiellt. Jag, Osama Bin Madde kämpar för min rätt att blogga och Bush alias Adde vill spela sitt töntiga saganomringen-spel. Jag är listig, slug och galen. Han är bara galen. Dock har jag övertaget just nu. Adde smider planer inför nästa dator-attack.

Mina bloggfans kan lugnt njuta av mina vackra, kloka livsanteckningar. Jag håller ställningarna. Dock är det endast måndag. Vad som helst kan hända framöver. Fortsätt stödja mig i min kamp om bloggen, kvinnans rätt i hemmet och mina kuddar i sängen.

Adde tycker att jag borde freaka ut lite mer och blogga lite med snusk och sånt. Jag påminner honom om att min blogg är barntilllåten.

Han kontrar med att ställa sig som en kamel i sängen och grymta kryptiskt. Hej och hå. Är det så här att vara kär när man är liten? Hur f*n blir det när man blir stor?

Nu ska vi se tecknat och äta varma mackor. Slutet gott ,allting gott.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons