Annons

30 april 2014

Gaaaah!

Jag är inte en lättprovocerad person. Inte särskilt argsint av mig egentligen men vissa saker får mig att gå igång på alla hundra.

Kan någon förklara för mig för jag förstår verkligen inte varför man laddar upp en bild på "sin" majbrasa i sociala medier? Det är som att folk inte har sett eld förut eller vill bevisa att de faktiskt hittade ut till någon påtvingad samfällighet.

Valborg = Jättemysigt och traditionellt men vi alla tittar ju på brasor typ samtidig runt om i Sverige så varför vill man lägga upp en bild, som att alla andra inte skulle titta på en brasa för tillfället. Det är VALBORG för tusan!

Exakt samma sak händer typ två månader tidigare då alla feeds fylls av dessa förbannade krokusar!!

Okej för fint komponerade bilder av nära och kära som umgås men en bild bara på en j*vla rishög som brinner?!

Totalt IQ-befriat om ni frågar mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons