Annons

14 april 2014

Desmond

Alla mödrar vill att deras söner ska växa upp och bli fulländade. Alla mödrar har höga förväntningar. 

Jag har inga krav egentligen men min enda önskan är att du ska var lycklig och känna att just du är speciell. Dock vet jag att just du kommer bli något storartat. Det har jag vetat sen du först kom även om jag inte älskade dig då.

Varje dag, varje minut tillsammans med dig fyller mig med förundran över att någon så liten kan veta, tänka, känna så mycket empati.

Jag lovar dig att jag ska göra allt för att du ska kunna nå dina mål och drömmar i livet.




perfektion

1 kommentar:

  1. Dina ord lämnar rysningar längs ryggen. Din son kommer bli något stort tackvare han har dig som mamma som står bredvid och peppar, tröstar och hejar på! Kram ina

    SvaraRadera

Annons