Annons

17 oktober 2011

Tänka sig så det kan bli....

Från det ena till det andra. Vi hade tänkt titta på ett sekelskiftes hus vid Lyngsta nära Ösmo. Bara titta. Titta inget mer. Gud va bra det gick. Vi tittade inte alls på det huset utan på det här:





I Stora Vika. I fredags skrev vi på och i januari 2012 flyttar vi in. Vad håller vi på med egentligen? Kan någon nypa lite i mig, väcka mig? Jaha jag var redan vaken säger du? Å fan.


Vi ska nu byta ut vår souterängkåk på 180kvm från 60 -talet inbäddad i Ösmos villapark till en mexitegelvilla på 192 kvm med enplanslösning från -74, dubbelgarage, 600 m till havet och allt går mer eller mindre jämt ut med diff på 20 000kr (+?). Jo det är sant. Jag drömmer inte.


Tillåt mig att töntdansa lite av lycka.





2 kommentarer:

  1. Stora Vika sa du. Då kanske du vill göra mig sällskap och ta en intensiv kurs i bilkörande???
    grattis förresten =D

    SvaraRadera

Annons