Annons

18 oktober 2011

Making progress

Jag måste verkligen ta en paus nu och blogga en smula. Jag har fått kramp i ena handen och handleden. Adde tror att det är för att jag de senaste veckorna målat ínnan jobbet, efter jobbet, mina lediga dagar, innan middagen, efter middagen, mellan tvätten, bakom, runt, upp och ner... ni fattar. Tur att jag älskar att måla. Typiskt att jag har en del kvar.

Imorgonbitti kommer mäklaren och då ska vi diskutera försäljningen av huset. Jag är så taggad! Vi måste helt enkelt få det sålt. Fort. Som sagt innan den 9 januari. Man vill ju inte stå där med med två villor. Känns en smula onödigt.

Jag får inte glömma föräldramötet ikväll. Inte glömma inte glömma. Jag är så sjukt tankspridd för tillfället. Jag glömde två äppelpajer i ugnen igår kväll så nu luktar det brända äpplen i hela huset. jag har försökt att strukturera upp allt jag ska göra genom en veckoplanering. (arbetsskada) än så länge har jag lyckats hålla den förutom att vi skulle hämtat symaskinen på jobbet igår men det glömde vi. Eller jag glömde det.

Andas.

Okej.

Nu kör vi!



Dagens to do



Jag vet att man hade en annan typ av smak för 40 år sen men helt seriöst: Senapsbrunt? Hur kunde man måla en garderob SENAPSBRUN?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons