Annons

14 juli 2009

Blaha blaha.. bllll a a

Idag är ingen roooolig dag för idag har Madde PMS. Att vår son just denna förtjusande dag bestämde sig för att få mer tänder (vad ska han med dem till? Han kan ju inte ens äta sånt man ska tugga?) och just nu är sveriges gnälligaste skitunge gör ju bara allt mycket trevligare.
För att pigga upp mig själv denna värdelösa morgon, duschade jag extra länge, sminkade mig, drack latte och lyssnade på apahög musik.

I brist på lust (och allt liknande) att fixa allt som bara ligger och gror så tog jag med min älskling Nikon in till badrumsspegeln och roade mig med att testa en massa olika inställningar. Jag fick iallafall en cool bild. Vad tycks?



Lite Zeus med PMS?

Nu ska jag boka en weekend till Kolmården. Sen ska jag måla. För det har jag ju inte gjort på sistone. Kanske att jag orkar städa matsalen. Kanske inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons