Annons

14 oktober 2015

Det är mycket nu

Det är bråda dagar för mig just nu. Mycket på gång. Inte ovanligt för visso när det gäller mig.

Jag har tusen skojiga saker och två tusen inte riktigt lika skojiga saker att blogga om men tid har jag då rakt inte. Jag hinner knappt med det jag måste göra och då väljer jag konsekvent bort det jag skulle vilja göra hela tiden. Hur kan du ha så mycket att göra frågar man mig men jag kan inte svara. Jag vet inte.

Hur löser ni andra det där med tid? Jag får inte ihop det.

1 kommentar:

  1. Jag får inte heller riktigt ihop det. Skulle tex vilja träna mer men har svårt avsätta tid till det. Just nu är jag inne i en ordentlig trötthetsperiod och nätterna är mer eller mindre kaos så jag orkar ingenting heller.

    Jag är ju nyfiken hur det gick när du var på äventyr. Den var riktigt fin tatueringen din syster gjort.

    SvaraRadera

Annons