Annons

25 augusti 2014

Vissa dagar

Den här sk*t-dagen får gärna ta slut nu. Jag känner ett omåttligt sug att kasta saker och skrika. Hur jag nu såhär 16:34 fortfarande kan hålla mig från att totalt flippa ur är ett mysterium.

I N G E N T I N G har gått enligt planen idag. Vi kom alla försent på morgonen, eller inte jag egentligen men jag hade tänkt köpa frukost innan jobbet men näeeeedå plånboken låg kvar hemma.

Väl på jobbet skulle samtliga elever jävlas r*ven av mig under första lektionen, och alla andra lektioner därefter. Jag har haft fullt skägg hela dagen med att bråka med skolskjutsens inkompetenta personal, inte fått någon rast på hela dagen.

Lunchen såg ut och smakade kräk. Jag försökte äta mig mätt på gurka och tomat. Det gick sådär.

Hämta upp två griniga trötta barn, som gnällde hela vägen hem.

Dessutom glömde jag spacklet hos svärföräldrarna.

Nu vill jag bara gå och lägga mig ner och dö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons