Annons

9 april 2012

Havandeskapsterapi

Byrån är ju typ klar så jag behöver något annat att pyssla med till bebisen. Sagt och gjort, nu ska jag sy det där lapptäcket jag suktat på i evigheter. Jag behöver inte smusla med att tygerna är köpta i all önskan om en kommande flickbebis. Jag trodde [läs tror] väl aldrig att jag skulle bli mamma till en tjej men ultraljudet bjöd på flera trevliga avslöjanden. Nummer ett: Ungen lever! Fortfarande. Har allt den ska och är precis så gammal som den borde, minus två dagar. Nummer två: Inga manliga könsdelar [vad sjuksköterskan kunde se] De vore buskul med ännu en grabb, men jag tror att alla mammor någon gång i hemlighet önskar sig en liten flicka. Dessutom kan jag nu frossa i alla härliga rosa tyger jag köpt!

To be continued


Min fantastiska skiss!
Geishor, rosa blommor och spets! I´m in heaven!

1 kommentar:

  1. Gud vad skojsigt för dig/er...
    Jag vill inte förstöra dinn flick-lycka men ha i bakhuvudet att en pojke på ett UL alltid kommer ut som en pojke medan en flicka på UL kan komma ut som en pojke...
    Jag ska hålla tummar och tår att det är en tjej <3

    SvaraRadera

Annons